RideBike Üzletszabályzat

Szeretettel üdvözlünk a RideBike internetes üzlet vásárlói között!

Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvasd el, mielőtt első tényleges vásárlásodat lebonyolítanád! Köszönjük.

Ügyfélszolgálatunk hivatali órái

Hétköznapokon, 9—20 óráig állunk telefonos ügyfélszolgálattal vevőink rendelkezésére (telefonszámunk: +36/70/38-12-910). Egyéb időpontokban e-mailben lehet felvenni velünk a kapcsolatot.

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

A RideBike internetes üzletben mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

A RideBike internetes üzletben történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

A RideBike internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek) nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes Regisztrációs folyamat elvégzésére.

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

A RideBike internetes üzletben való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A RideBike internetes üzlet semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megkadályozza a RideBike internetes üzlet akadálytalan mőködését és a vásárlás t.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elek tronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba követ kezményei.

A RideBike internetes üzlet bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a RideBike internetes üzlet weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

A RideBike internetes üzlet szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a RideBike internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és RideBike internetes üzlet nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a RideBike internetes üzletben (a weblapon). Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a RideBike internetes üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

A RideBike internetes üzlet tartalmának böngészéséhez (termék információk, cikkek), a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Kiszállítás, áruátvétel, fizetés

A RideBike internetes üzlet a megrendelt termékeket a belföldi futár szolgálat igénybe vételével küldi ki, kizárólag Magyarország területére. Ez azt jelenti, hogy előre nem kell semmit fizetned és csak a futár által kiszállított, átvett csomag kézhezvételekor kell fizetni az adott futár szolgálat képviselőjének.

Szállítási határidők
24h jelzésű termékek
Azokat a rendeléseket, melyek kizárólag azonnal elérhető termékeket (24h ikonnal jelezzük őket) tartalmaznak, és az adott nap 12:00 óráig beérkeznek hozzánk, rögtön csomagoljuk, és a következő munkanapon ki is szállítjuk
Zöld kosaras termékek
A 100%-ban raktárainkból teljesíthető (zöld kosár ikonnal jelzett) rendeléseket 2-3 munkanapos szállítási határidővel tudjuk küldeni. A rendszer normál működése esetén ez 48 órán belüli kézbesítést jelent, ezt csak az akadályozhatja, ha valamely termék sérült, vagy hiányos, és emiatt kell pótoljuk más forrásból.
Sárga kosaras termékek
A sárga kosárszínnel feltüntetett termékek forgalmazói információ alapján kerülnekmegjelölésre. A készletinformációk 95% megbízhatóságúak és a lehető leggyakrabban frissítjük őket. Szélsőséges esetben természetesen előfordulhat, hogy a megrendelés és beszerzés pillanatára elfogy a forgalmazó készlete, ebben az esetben sajnos nem tudjuk vállalni a feltüntetett 3-5 napos átfutási időt.
Piros kosaras termékek
Beszerzésre szoruló tétel(eke)t tartalmazó rendeléseket általában 1-1,5 hetes átfutással tudjuk teljesíteni a beszerzéseink jellegéből adódóan. Csúszás abban az esetben lehetséges, ha az adott termék forgalmazója sem tud küldeni nekünk a kiválasztott termékből. Ebben az esetben sajnos meg kell várjuk a következő beérkezést, vagy lehetőséged van természetesen a rendelés módosítására a gyorsabb kézbesítés érdekében! Jelenleg nincs lehetőségünk – bár a feltételek a mi oldalunkon adottak – naprakész készlet-információt kapni minden forgalmazótól, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon egy ideig olyan termék is „fent marad”, ami már nem szerezhető be a forgalmazótól. Ezek megrendelése után a forgalmazó jelzése után a „Megszűnt” feliratot tüntetjük fel, és azonnal levesszük a kínálatból.

A Piros kosaras termékek árai - tekintettel az új beszerzésre - jelenősen megváltozhatnak. Ez esetben fenntartjuk a jogot, hogy jelentős drágulás esetén a rendelésben érintett termék árát módosítsuk. Ez főleg több hetes/hónapos átfutás esetén fordul elő, akkor sem gyakran.
Természetesen törekszünk az eredeti rendeléskori ár tartására, így az esetek döntő többségében ilyenkor is átvállaljuk az áremeléskor megjelenő árkülönbözetet! Ha a megemelt ár számodra nem fogadható el, természetesen törölni tudjuk a tételt.

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel, távolságtól, mérettől függetlenül. Kizárólag a vásárlási érték befolyásolja a fizetendő szállítási díjat. Amennyiben rendelésében „piros” "sárga" és „ zöld” kosaras termékek is vegyesen vannak, ez alapértelmezés szerint egy csomagban, valamennyi tétel beérkezésekor kerül kiszállításra. Amennyiben az azonnal rendelkezésre álló tételekre rögtön szükséged van, ezt Ügyfélszolgálatunkon tudod jelezni email-ben vagy telefonon. Számolnod kell azonban ilyenkor azzal, hogy a csomag kettébontásával két külön-külön kalkulált szállítási díj fog felszámolódni automatikusan.

Amennyiben van a rendszerünkben korábbi, függőben lévő rendelésed, akkor a következő rendelést is ahhoz csatolja a programunk, és egyben kerül majd szállításra (egy szállítási díjjal! Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy ha eszedbe jut pár percen/órán belül, hogy valami kimaradt, akkor nyugodtan „hozzá rendelheted” a korábbi rendeléshez. Ez egybe n azt is jelenti, ha van egy jóval régebbi rendelésed, akkor is hozzárendeli ahhoz, ezért ha a friss rendelés szállítását külön kéred, akkor mindenképp jelezned kell szándékodat felénk!!

Kerékpár kiszállítás

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futár csak igy tudja átvenni a csomagot. Minden általunk értékesített kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok garanciális utánállítását 50-100km megtétele után a budapesti Ridebike üzletek díjmentesen elvégzik, telefonos időpont egyeztetés után (Tel.: 06-1-401-0395).

Szállítási díjaink az alábbi módon alakulnak

  • 10.000 Forintos teljes összeghatár alatt: 1.500 Ft
  • 10.000 Forintos teljes összeghatár felett: 0 Ft, azaz teljesen ingyenes a kiszállítás

Kivétel az utánvéttel történő fizetés alól az olyan eset, amikor a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem vesz át, a vásárlástól való elállás szabályai szerint nem rendezi az ügyet és a RideBike internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot. Ekkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki.

Amennyiben egy rendelés valamelyik munkanapon 12.00 óráig beérkezik hozzánk, akkor lehetőség szerint azt még aznap, vagy a következő munkanapon fela djuk. Természetesen a csomag házhoz érkezéséhez még a kiszállítás ideje hozzáadódik, mely általában 1-2 munkanap a távolságtól és a szolgáltatási sebességétől függően. Statisztikáink azt mutatják, hogy a vevők 95%-a 48 órán belül kapja meg a megvásárolt cikkeket, sőt 70%-uk 36 órán belül jut a csomaghoz.

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futár szolgálatok csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség a RideBike internetes üzlet és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag.

A vásárlástól való elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mail üzenetben vagy telefonon. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, a kiszállítás előtti elállás kérelmének figyelembevételéhez a mi levelező programunkba való beérkezés tényleges idejét tudjuk értelemszerűen elfogadni és nem a levél feladásáét!

Amennyiben a termékekről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan hibásak, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk.

Amennyiben a vásárló egy korrekt módon teljesített rendelést nem veszi át és a RideBike internetes üzlet költségén visszahozza a csomagot, akkor fenntartjuk a jogot, hogy a vevőt a jövőben csak csekken történő előzetes fizetés esetén szolgáljuk ki!

Garancia, szavatosság

A RideBike internetes üzlet, vagy beszállítóink, a gyártók és az importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Ride Bike Kft.

Cím: 1161 Budapest, Rákóczi út 51.
Telefon: +36 1 401 0395, +36 70 381 2910
E-mail: ridebike@ridebike.hu

Adószám: 12065800-2-42
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-462370
Csomagküldő kereskedői engedély száma: C/003 403

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.(Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 1161 Budapest, Rákóczi út 51.

Adatvédelem

Személyes adataid védelme a RIDEBIKE Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).

Adataidat bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk. 

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.