Tájékoztató a bankkártyás fizetésről

Kinek adom meg az adataimat?

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. Fontos, hogy a kártya adatait minden esetben csak a banknak adod meg, a ridebike.hu-nak NEM!

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. 

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát. A bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot, és a bank oldaláról minden esetben lépj vissza hozzánk az oldalon található "Vissza a bolti alkalmazáshoz" linken keresztül!

Reklamáció avagy hogyan kapom vissza a pénzem?

Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küld el az címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 3 — azaz három — munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk — szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.

Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek

Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a RideBike.hu üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi biztos segítségét is. Az erre, valamint az adatkezelő kötelezettségeire vonatkozó részletes törvényi rendelkezéseket a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény tartalmazza.

Miért nem a megrendeléskor kell fizetnem?

Mivel oldalunkon olyan termékekre is lehet leadni rendelést, amelyek jelenleg nincsenek raktáron, sőt beszerzésük is kétséges, vagy hosszabb időt vesz igénybe, ezért a bankkártyás fizetési mód egy kicsit eltér a többi webshophoz képest.

A rendelés leadását követően értesítő e-mailt küldünk, majd megkezdjük a megrendelt termékek begyűjtését raktárainkból és/vagy megrendeljük beszállítóinktól. A csomag tételeinek státuszát folyamatosan nyomon lehet követni a „rendeléseim” link alatt. Feldolgozás után - a beszállítónk által adott adatok alapján - itt válik láthatóvá a várható szállítási időpont. A rendelés ebben a fázisában ügyfélszolgálatunk közreműködésével, a visszaigazolt szállítási időpont ismeretében, a tételek módosíthatóak, bővíthetőek, törölhetőek.